Gwarancja, rękojmia.

Gwarancja, rękojmia.

Gwarancja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez  producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres. Czas gwarancji oraz szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Koszt odesłania towaru do gwaranta określa gwarant w karcie gwarancyjnej. Odesłanie produktu do sklepu a nie do gwaranta może spowodować dodatkowy koszt dla reklamującego za odesłanie towaru do gwaranta oraz dłuższy czas reklamacji.

  • Dokument formularz reklamacji musi być wydrukowany i dołączony do wysłanego produktu. W przypadku braku dokumentu produkt nie zostanie przyjęty do serwisu. Jednocześnie informujemy ze termin dostarczonego produktu bez dokumentu nie może być traktowany jako czas rozpoczęcia naprawy.

Rękojmia za wady fizyczne - polegająca na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną wadę fizyczną, wówczas możesz dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi. Możesz żądać między innymi:

  1. obniżenie ceny / zwrot pieniędzy,
  2. naprawa / wymiana,

koszt odesłania towaru ponosi kupujący.

  • Dokument formularz reklamacji musi być wydrukowany i dołączony do wysłanego produktu. W przypadku braku dokumentu produkt nie zostanie przyjęty do serwisu. Jednocześnie informujemy ze termin dostarczonego produktu bez dokumentu nie może być traktowany jako czas rozpoczęcia naprawy. Koszt transportu ponosi wówczas konsument.
Sklep internetowy Shoper.pl

2017 Wszelkie prawa zastrzeżone

Realizacja: Onisoft.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl